Zásady zdravého stravovania pre VYSNÍVANÚ POSTAVU

Dodržujte 10 hlavných zásad a váš sen sa splní

 

1. Raňajkujte – každé ráno a dávajte pozor na to, čo jete.

 

2. Desiata – na desiatu si doprajte ovocie. Prečo? Pretože vás osvieži, zasýti, dodá vám vitamíny, vlákninu a energiu. Vďaka ovociu budete mať lepší výkon počas celého dňa bez hladu a únavy.

 

3. Jedzte 5x denne – a vyhnite sa maškrteniu medzi jedlami.

 

4. Konzumujte kvalitný olivový olej – denne 2 lyžice, ktorý pridávajte do zeleninového šalátu. Inak sa vyhýbajte vyprážaným a mastným jedlám.

 

5. Menej soľte – nadmerné solenie spôsobuje vysoký krvný tlak, zadržiavanie vody v tele, celulitídu. Nahraďte soľ bylinkami, koreninami a vaše jedlo tým získa novú a lepšiu chuť.

 

6. Zažeňte pocit hladu – ak pretrváva aj po jedle, dajte si teplý bylinkový čaj alebo kúsok zeleniny.

 

7. Jedzte v pokoji – pomaly a v príjemnej atmosfére. Jedlo si pripravte s láskou a chuťou, pekne si ho naservírujte a pomaly vychutnávajte. Nielen jeho chuť, ale aj vôňu a farbu. Nie nadarmo sa vraví, že jedlo jete aj očami. Majte zo zdravého jedla pôžitok a zážitok.

 

8. Obmedzte priamu konzumáciu cukru – v káve, v čaji, v sladkostiach, v sladených nápojoch, v marmeládach, v mede, v zákuskoch, v sušienkach, v zmrzline. Ak potrebujete veľmi cukor, nahraďte ho prírodným sladidlom – stéviou.

 

9. Pite veľa vody – a to 2,5 – 3 litre tekutín, spolu s bylinkovým čajom. Pite väčšiu časť ráno.

 

10. Záver – cvičte, posilňujte, hýbte sa, prechádzajte sa a doprajte si rôzne skrášľujúce a relaxačné procedúry zo širokej ponuky Centra Bea – www.centrumbea.sk

Bea