Výhody pasívneho cvičenia

Formuje bruško, zadok, stehná..

Pasívne cvičenie môžete využiť v prípade, keď nedokážete vykonávať pohyb vlastnou silou, keď ste práve po úraze, operácii alebo keď je veľmi teplé počasie a cvičiť kvôli teplu nevládzete...

Ale aj vtedy, keď ste v dobrej kondícii, hýbete sa, cvičíte, posilňujete, iba si pomocou pasívneho cvičenia chcete vylepšiť jednotlivé partie vášho tela.

 

ČO TO PASÍVNE CVIČENIE VLASTNE JE?

Pasívne cvičenie sa vykonáva pomocou špeciálneho prístroja Full stimol – elektrostimulátor, ktorý využíva elektrické impulzy na sťahovanie svalov. Sval dostane impulz a vykoná určitý pohyb bez fyzickej námahy, ale s podobným účinkom ako pri cvičení. Tieto impulzy majú presnú časovú dĺžku a intenzitu, ktorá sa nastavuje podľa individuálnej potreby od 1 až po 10.

 

Celkový čas pasívneho cvičenia je 40 minút a zodpovedá cca 2 hodinám aktívneho cvičenia.

 

Je to bezbolestné cvičenie bez nepríjemných pocitov a je plne komfortné.

Pôsobí na jednotlivé svalové skupiny – bruško, zadok alebo stehná, i iné jednotlivé partie.

V značnej miere zlepšuje tonus pokožky a je dobre toto cvičenie opakovať viackrát.

 

Výsledkom pasívneho cvičenia na prístroji Full stimol – elektrostimulátor je pekne vymodelovaná postava, spevnenie ochabnutej pokožky a zmenšenie rozsahu celulitídy.

Bea