Kedy je cvičiť najlepšie

Zhoďte kilá v najlepšom čase a získajte energiu.
Naše telo má svoje vlastné hodiny, ktorými sa riadi.

Vie, kedy je pre neho najlepšie spať, jesť, tráviť, hýbať sa a relaxovať. Ja vám prezradím v akom čase je pre telo najúčinnejšia pohybová aktivita a kedy oddychovanie – relax.
Ráno je ten najlepší čas pre organizmus na cvičenie. Dodá mu energiu a pozitívne ho naladí do celého dňa. Premôcť sa ráno je síce veľmi ťažké, ale výsledok skutočne stojí za to. Ráno najlepšie rozprúdite metabolizmus a zažijete doslova explóziu energie. Verte mi, ja cvičím tiež ráno smile

Ľudia, ktorí ráno behajú, cvičia jogu alebo si zacvičia na rekondičných stoloch pri príjemnej hudbe sú plní energie. Vďaka psychickému pozitívnemu nastaveniu oveľa ľahšie a lepšie zvládajú situácie a problémy, ktoré deň prináša. Zažívajú dokonca menej konfliktov na pracovisku alebo s partnermi a sú obľúbenejší.

Ako vstať a kam ísť ?

Poradím vám zopár trikov, ktoré vám uľahčia ranné vstávanie.
Pustite dnu slnko a svetlo. Odostrite závesy, vytiahnite žalúzie, otvorte okno a zhlboka sa nadýchnite.
Nie je ale veľa možností, kam ísť cvičiť ešte pred prácou. Môžete si zacvičiť doma alebo si pôjdete zabehať. Buď sama alebo so psom ak ho máte. Jednou z možností je cvičenie v Centre zdravia, krásy a oddychu Bea s príjemnou hudbou. Tu vám po cvičení ponúknem raňajky v podobe proteínového drinku.
Veľmi motivujúce (aspoň pokiaľ si nezvyknete) je zdieľať rannú športovú aktivitu s kamarátkou.

Nevstala som a chcem ísť

Mnohí napriek mojim radám problém so vstávaním nepremôžu a preto vám www.centrumbea.sk ponúka aj ďalšiu alternatívu. Keďže je otvorené do večera, presuniete si cvičenie na popoludnie smile
Po cvičení si doprajte relax zo širšieho výberu. Práve popoludňajšie a večerné hodiny sú preň vhodné.
(pozn. anticelulitídnu masáž odporúčam radšej ráno, ale o nej inokedy)

Bea